Monday, January 19, 2009

Kolej Kediaman Dayasari

>> Rentetan kisah di 5th college sepanjang PRK

1) Pada 14hb, 15hb mlm bermula la jadual hirosah GERAK!Ada saje yg dok dkt pondok tgh2 blok B..buat apa pun xtau. Tapi nak katakan kolej plg 'baik' kot...=) coz xde jaga pon lagi kat gate2... xsama mcm kolej lain.

2) Pada 16hb mlm, jaga-jaga 5th telah mula bertugas... kononnye disebabkan kes serius penghinaan Islam (kepala khinzir di surau APIUM)

3) Pada mlm 17hb bilik saya b216 telah di intai & dijaga2 oleh jentera GERAK kerana telah menampal poster dan cai Pro M di pintu bilik.

4) Pada 18hb mlm semasa ketiadaan kami di bilik (pergi ke API,event PRO M) poster di bilik saya telah dikoyak. Daripada maklumat yg dipercayai sumbernya mengatakan su JTK yg mengoyakkannya. Hak Peribadi saya telah di cemari. Tp Nk cerita betapa takutnya mereka mencabut sewaktu tuan tiada dibilik. Malah xmau mengaku yg dia tu su jtk... just ckp ada org arahkan... apa citer takut ke??? Nampak sgt jentera2 GERAK xfaham pon perjuangan diaorg... tapi cuma ikut telunjuk je...

... tapi bila blk, saya tampal semula. Tapi sygnye t.malam tu da dikoyakkan sekali lagi..Yang kelakarnya, jentera2 GERAK takut nak koyak, sampai panggil penyelia tuk koyakkan ... Ala cik Airene yg tipu dia dilanggar Syazwan tu...

5) Pada 19hb subuh, saya bangkit semula utk menampal semula poster2 saya yg telah dikoyakkan

6)... hari ini hari mengundi...Moga kemenangan berpihak kepada Islam.TAKBIR!!!

No comments:

Post a Comment